tiistai 4. marraskuuta 2014

Softa syö kaiken

Mielipiteeni



Aikalailla samaa mieltä uutisen kanssa. Nykyään on niin helppo vältellä mainoksia. Internetissäkin saat ladattua ohjelman, mikä estää mainokset ja hyppää niiden yli suoraan. Nykyään saa valikoida mainoksensensa kuten uutisessa sanottiinkiin.


Matkailualalla vaikutus 


Itse olen aina matkani internetistä varannut ja tulen todennäköisesti aina varaamaankin. Kilpailu netissä on kovaa. Halvat hinnat ovat ainakin se, mihin itse ainakin takerrun heti kiinni. Tuli ekana mieleen kun luin tuon tekstin ,että voisiko matkailuala ottaa Mc donaldsilta mallia. Niillä on semmoinen mobiilisovellus millä saa ilmasia tuotteita mäkissä. Esim kolikonheitto oli vähän aikaa sitten, en ole varma onko enään. Heilutit puhelinta ja näytit myyjälle mikä sieltä tuli ja sitten sait esim. pienen limun. Tämmöistä jos pystyisi jotenkin soveltaan matkailualalla niin voisi, ehkä lisätä mielenkiintoa. Otat aurinkomatkoilta kahden viikon matkan Roomaan. Aurinkomatka sovellus antaa sinulle reissuun jotain tehtäviä mitä saat suorittaa jos itse haluat. Esimerkiksi ota kuva jostain nähtävyydestä roomasta ja kun olet tämän ja tuon tehtävän tehnyt saat seuraavasta matkastasi alennusta tai sitten jotain tuotepalkintoja. Minun mielestäni paras markkinointi on kaverilta saatu mielipide tuoteesta. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti